עורך דין צבאי

עורכי הדין קוזניץ, פסח ושות’

משרד עורך דין צבאי קוזניץ, פסח ושות’, מרכז מידע לחיילים, לאנשי כוחות הביטחון ולבני משפחותיהם במגוון נושאים הנוגעים לזכויותיהם המשפטיות בצבא, ובפרט בהליכים משמעתיים ופליליים המתנהלים נגדם

ייעוץ לספורטאים מצטיינים
ופעילים וליווי בהליך אל מול הגופים הרלוונטיים
טיפול אישי וזמינות 24/7
בלקוחות המשרד מכל החילות ומכל היחידות
המשרד המוביל בישראל
בייצוג וטיפול בחיילים, אנשי קבע ומשרתי כוחות הביטחון
למעלה מ-40 שנות ניסיון
במשפט צבאי וייצוג אנשי כוחות ביטחון

חייל, כשזה נוגע לזכויות שלך אל תתפשר אתה צריך עו"ד צבאי שזו המומחיות שלו

עורך דין צבאי קוזניץ, פסח ושות' הנו משרד עו"ד צבאי ייחודי המורכב מעורכי דין צבאיים מומחים לדיני צבא, יוצאי הפרקליטות הצבאית, אשר שירתו שנים רבות בקבע ובמילואים בצה"ל. יחדיו, לעורכי דין צבאיים במשרד למעלה מ-30 שנות ניסיון בנושאי משפט צבאי וכוחות בטחון. בין לקוחות משרד עו"ד לענייני צבא קוזניץ, פסח ושות' ניתן למצוא חיילים בשירות חובה ואנשי קבע, קצינים ואזרחים עובדי צה"ל, אשר נהנים מייעוץ, תמיכה וייצוג משפטי על ידי עורך דין צבאי, בכל תחומי המשפט הצבאי.

עו”ד (סא”ל במיל’) בנימין קוזניץ

שימש במהלך שירותו הצבאי כתובע צבאי וסניגור צבאי. במהלך שירות זה ניהל עו"ד קוזניץ מספר רב של דיוני מעצר, טיעונים לעונש ומשפטי הוכחות במגוון הנושאים הפליליים והצבאיים הקיימים. במסגרת שירות המילואים שלו משמש עו"ד קוזניץ כסניגור צבאי בכיר במילואים וכיו"ר הועדה לתפיסת רכוש בפיקוד המרכז. לעו"ד קוזניץ ניסיון רב בטיפול בתיקים ביטחוניים, תיקי מצ"ח מורכבים ועתירות מנהליות רבות בנושאי זכויות כספיות ומעמד משרתי קבע, חיילי חובה ואנשי כוחות בטחון אחרים. כיום מייצג עו"ד קוזניץ נאשמים רבים בערכאות הצבאיות והביטחוניות ומתמחה בייצוג במשפט הפלילי והמינהלי הצבאי והבטחוני אל מול פרקליטות המדינה, הפרקליטות הצבאית, בתי המשפט וגופי התקשורת השונים.

עו”ד (רס”ן במיל’) עידן פסח

בעל ניסיון של למעלה מ- 20 שנים כעורך דין צבאי. עו"ד פסח שימש במהלך שירותו הצבאי בחובה ובקבע כתובע ובהמשך כסניגור צבאי בכיר. במהלך שירותו הצבאי טיפל עו"ד פסח במאות רבות של תיקים פליליים משמעותיים ורחבי היקף הכוללים ייצוג במסגרת דיוני מעצר, הקראות, טיעונים לעונש וניהול תיקי הוכחות במגוון הנושאים הפליליים והצבאיים הקיימים. עו"ד פסח צבר ניסיון רב בטיפול בתיקים רגישים בהיבט הביטחוני והמבצעי וצבר ניסיון רב בניהול משברים הכוללים גם טיפול בהיבט התקשורתי. עו"ד פסח מחזיק בסיווג ביטחוני גבוה המאפשר טיפול מול כלל רשויות הביטחון בישראל לרבות ייצוג בוועדות חסויות ובסוגיות הקשורות בדיני העסקתם של משרתי הביטחון השונים, בצה"ל ובגופים ביטחוניים נוספים.

התמחות בכל תחומי הזכויות והמשפט הצבאי

משרד עורך דין צבאי קוזניץ, פסח ושות’ מתמחה במגוון תחומים: ייעוץ לחיילים וחיילות מצטיינים ומצטיינות, חקירות מצ"ח, כלא, נפקדות ועריקות ועוד. המשרד מלווה אותם באופן צמוד בכל ההליכים במסגרות בהם הם נמצאים ודואג להם לפתרון הטוב ביותר.

from-bg
זקוקים לייעוץ עם עורך דין צבאי?

השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום

    לקוחות ממליצים

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    אין לי מספיק מילים כדי להסביר ולהודות כמה עזרתם לי לכל משפחתי ברגע הכי קשה של חיים שלנו . אתם עושים עבודת קודש ואני בשם כל המשפחתי רוצה להודות לכם מעומק לבי על כל התמיכה ועזרה שנתתם לנו בעבודת קודש שלכם. תודה רבה!

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    עידן היקראנחנו ממליצים עלייך באהבה כדי שעוד אנשים ישכילו להשתמש בשירותייך.אתה מקצועי ובעל ידע וניסיון רב, דבר שהביא לתוצאה שייחלנו לה.רצינו לציין את האנושיות והאיכפתיות שבך, את המסירות ואת היכולת שלך להרגיע ולהעניק תקווה.מודים ומוקירים את העשייה שלך. משפחת רבינוביץ

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    היה זמין ונגיש, נתן הערכות מדוייקת, בסבלנות וקור רוח. ידע למקד אותנו, להפריד בין עיקר לטפל, להפנות לגורמי מקצוע נכונים, היה ישר וגלוי בכל הנוגע לסיכויי ההצלחה, ידע גם לומר אמיתות קשות באופן מכבד ומועיל. הביא אותנו לקו הסיום הרצוי! תודה רבה מכל הלב!

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    עו''ד עידן פסח ליווה את בננו בכל הליך הערעור על הפרופיל הצבאי, יעוץ ותמיכה - עד שהעלה פרופיל, בהצלחה!היה זמין ונגיש, נתן הערכות מדוייקת, בסבלנות וקור רוח. ידע למקד אותנו, להפריד בין עיקר לטפל, להפנות לגורמי מקצוע נכונים, היה ישר וגלוי בכל הנוגע לסיכויי ההצלחה, ידע גם לומר אמיתות קשות באופן מכבד ומועיל. הביא אותנו לקו הסיום הרצוי! תודה רבה מכל הלב!

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    משרד עורכי דין מהמקצועיים בתחום, מבינים את העבודה, מכירים היטב את המערכת הצבאית והדבר רק משפר את התוצאה הסופית, נותנים מענה בשעות לא שגרתיות, שירות ברמה הגבוהה ביותר, מדריכים ומכוונים את הלקוחות לתוצאה מיטבית, כמובן התוצאות החיוביות של הטיפול על ידי עידן פסח ובני קוזניץ מדברות בעד עצמן.

    בקיצור משרד עו"ד מומלץ ביותר!!!

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    עידן פסח העניק ליווי מקצועי, קשוב ומצוין לסוגיה מורכבת עד לסיום התהליך תוך שיתוף פעולה עם גורמים שונים. מומלץ מאוד. לרוב בסוגיות אלו נדרשת אנושיות יתרה ועידן היה מאוד רגיש לכל מה שעלה.

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    קיבלנו מבני קוזניץ שירות יוצא מהכלל. מכיוון שהזמן היה אילוץ בני עבד קשה למרות החג ומחוץ לשעות עבודה . קיבלנו תמיד מענה לכל השאלות בכל שעות היממה ובזכותו ואחרי מלחמה לא פשוטה תוקנה ההחלטה והוועדה העניקה לבני מעמד של ספורטאי פעיל

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    מקצוען אמיתי. גורם לצבא לחשוב פעמיים על מקרים של אי צדק.

    תודה רבה על שרות מעולה

    stars_5 stars_5 stars_5 stars_5 stars_5

    דואג לך עד הפרטים הקטנים

    ייצוג מקצועי ומצויין, מלווה אותך לאורך כל הדרך ותמיד זמין לכל שאלה שיש, ודואג לך עד הפרטים הקטנים.

    תודה רבה!

    שאלות ותשובות

    מה מומלץ לעשות לאחר זימון לחקירת מצ"ח?

    הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לעשות לאחר שזימנו אתכם לחקירת מצ"ח הוא ליצור קשר בהקדם האפשרי עם עורך דין צבאי מקצועי ומנוסה שייעץ לכם לאורך כל התהליך!

    מה העונש על נפקדות מהצבא?

    על נפקדות אפשר לקבל טווח רחב של עונשים, אשר תלויים באורך הנפקדות, האם זוהי נפקדות ראשונה וכו'.

    באילו תחומים מתמחה עו"ד צבאי?

    עורך דין צבאי מתמחה בכלל סוגי העבירות הצבאיות, פליליות ובטחוניות, תביעות מול משרד הבטחון וצה"ל וכו'

    מתי כדאי להיעזר בעורך דין צבאי?

    כדאי להיעזר בעורך דין צבאי בכל מקרה שבו חייל נקלע להליך משפטי או מינהלי. עורך דין צבאי יכול לסייע לחייל להבין את זכויותיו, להגן עליו מפני הליכים לא הוגנים ולנסות להשיג עבורו את התוצאה הטובה ביותר.

    מה ההבדל בין עורך דין צבאי לעורך דין פלילי?

    עורך דין צבאי ועורך דין פלילי שניהם מתמחים בתחום המשפט הפלילי, אך ישנם הבדלים ביניהם:

    עורך דין צבאי מתמקד בייצוג חיילים וחיילות בהליכים משפטיים שונים, תוך הבנה מעמיקה של מערכת המשפט הצבאית והחוקים הייחודיים לה.

    עורך דין פלילי מייצג אזרחים בהליכים משפטיים פליליים, תוך הבנה מעמיקה של מערכת המשפט הפלילית והחוקים הפליליים.

    מהן הסמכויות של עורך דין צבאי?

    לעורך דין צבאי ישנן סמכויות רבות, ביניהן:

    ייצוג חיילים וחיילות בהליכים משפטיים שונים.
    עיון בחומר החקירה.
    חקירה נגדית של עדים.
    הגשת טיעונים בכתב ובעל פה.
    ערעור על פסקי דין.

    מהם התפקידים של עורך דין צבאי?

    התפקידים של עורך דין צבאי רבים ומגוונים, ביניהם:

    הגנה על זכויותיהם של חיילים וחיילות.
    ייעוץ משפטי לחיילים וחיילות.
    ייצוג חיילים וחיילות בהליכים משמעתיים, פליליים, רפואיים ומינהליים.
    הופעה בבתי משפט צבאיים.
    הגשת ערעורים לבית הדין הצבאי לערעורים.

    האם חייל חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין צבאי?

    חייל אינו חייב להיות מיוצג על ידי עורך דין צבאי, אך מומלץ מאוד לעשות זאת. עורך דין צבאי יכול לסייע לחייל להבין את זכויותיו, להגן עליו מפני הליכים לא הוגנים ולנסות להשיג עבורו את התוצאה הטובה ביותר.

    סערת התצפיתניות: המתגייסות שוחררו מהכלא הצבאי - ושובצו לתפקידים אחרים

    עורך דינה של אחת המגויסות, עידן פסח, בירך על "החלטת הגורמים המוסמכים בצה"ל ובראשם מפקד מיטב לשנות את עמדתם ולטפל בסוגיה העדינה של גיוס התצפיתניות באופן רגיש ומתחשב". עם זאת, אמר, "למרבה הצער נעשה הדבר לאחר ימים קשים, שבמהלכם נחשפו המגויסות לאיומים ולתנאי מעצר קשים ביותר - ללא כל הצדקה".

    from-bg
    זקוקים לייעוץ עם עורך דין צבאי?

    השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם עוד היום

      watsapp-btn
      ממהרים? אנו זמינים לכם כאן